Translate

25 kwi 2016

Zaczynamy...

Cóż... od czego by tu zacząć?

Do popełnienia tego "bloga" zainspirowała mnie firma w której pracuję (elPLC). A może raczej to co się tam dzieje (w pozytywnym znaczeniu)... codziennie nowe wyzwania, codziennie coś nowego i ciekawego, co zmusza człowieka do wytężenia szarych komórek. Może spostrzeżenia i przemyślenia z tego wynikłe komuś się przydadzą. Już od dłuższego czasu nosiłem się z tym zamiarem, ale jakoś... hmm... nie miałem odwagi?! Wciąż nie wiem co z tego wyjdzie... jak chyba każdy, traktuję początkowy okres jako test... zobaczę jak mi będzie szło. Planuję, by było i technicznie, ale i zabawnie, może nawet trochę uszczypliwie.
Tyle tytułem wstępu, jutro wrzucę na początek, coś bardzo technicznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do "Januszy biznesu". Wszelkie komentarze noszące znamiona reklamy (link do strony firmowej, nazwa użytkownika będąca nazwą bądź adresem firmy itp.) będą niezwłocznie usuwane.

Bardzo mi przykro. Prośba nie poskutkowała. Wyłączam komentarze. Ewentualne pretensje kierować do "Januszy biznesu".

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.